Често задавани въпроси
Вашият любимец е нашата мисия! Ние знаем, че домашните любимци не са просто животни
– те са семейство. Именно затова предлагаме богат асортимент от премиум храни, аксесоари,
играчки и продукти за грижа, за да осигурим най-доброто за тях. Пазаруването от нас е бързо,
лесно и удобно – с няколко клика поръчвате всичко необходимо, а ние се грижим да го
доставим сигурно и в кратък срок до вашата врата или офис на куриер.
Стандартната доставка е между 2 и 5 работни дни.
В случай на забавяне ще ви уведомим по имейл или телефон.
Безплатна доставка при поръчки над 69 лв.
За поръчки под 69 лв. – такса доставка – изчислява се автоматично спрямо теглото на пратката.
Допълнителна такса за наложен платеж: 2.00 лв.
Плащане с карта (Visa, MasterCard): Без допълнителни такси!
Приемаме следните методи на плащане:
Дебитна/кредитна карта (Visa, MasterCard)
Наложен платеж (с допълнителна такса 2.00 лв.)
Нашите лоялни клиенти заслужават най-доброто! Като членове на нашата програма за
лоялност, ще получавате специални отстъпки за следващи покупки. Освен това, ако се
абонирате за нашия бюлетин, ще научавате първи за ексклузивните ни седмични промоции.
Спрямо чл.55 от ЗЗП всеки потребител има право да върне стоката в срок от 14 дни от
датата на получаване на поръчка. Ако получите повреден или грешен продукт, свържете се с
нас до 24 часа след получаването на поръчката, за да съдействаме с подмяната или
възстановяване на сумата.
Спрямо чл.55 от ЗЗП всеки потребител има право да върне стоката в срок от 14 дни от
датата на получаване на поръчка. Ако получите повреден или грешен продукт, свържете се с
нас до 24 часа след получаването на поръчката, за да съдействаме с подмяната или
възстановяване на сумата.
За повече информация относно процедурата, моля, вижте Връшане и рекламация
Да, но в някои малки населени места доставките се извършват веднъж седмично.
За по-бързо получаване препоръчваме доставка до офис на Еконт или Спиди.